ILM eta Goethe Institutua Alemaniako Ikastaroa

> Foroak > Alemana eta alemana alemana A1 Familia Konbinazio Ikastaroak > ILM eta Goethe Institutua Alemaniako Ikastaroa

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    guru
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak,

    Foroan bilatu nuen, baina istambuleko ikastaroei buruz aurkitu nuen gauza bakarra netalmanca.com izan zen.

    Istanbulen Alemaniako A1 ikastaro bat bilatzen ari gara nire emaztearentzat. Goethe institutura deitu nuenean, beraiek eta Istanbulgo hizkuntza zentroa azterketa zentroa zirela esan zidaten. Hala ere, Interneteko ikastaroetako zentro askotan azterketan sartzen direla diote. Negozio honetan, jakina, badaude gaizkileak.

    Astea asteburuetako ikastaroetan ez dagoelako bahetu behar dugu
    Norbait konforme al dago Istanbulgo hizkuntza zentroarekin?

    tesekkurler

    fuk_xnumx
    Parte-hartzailea

    Orain hitzaldiak ematen dituzten erakunde zuzenak daude, baina azterketa egiten duen erakundea 4 goethe, telch, osd eta tesdaf da, horietako bat da Netalmanen ikastaro bat edo beste ikastaro bat egin ondoren ez duzula azterketarik egiten bertan edo ez dago azterketa honetara joan zaren instituziorik. Azterketak egiten dituen erakundea, hau da, azterketen paperak prestatzen dituena, 4 ikastaro horietako bat da Alemaniak 4 izen horietatik jasotako diplomak baliozkotzat onartzen dituelako soilik, zure lana egiteko denbora baduzu, autoikasketarako edo a1 azterketarako ikasgaiak ematen dituzten lekuetara joanez gero, baina a1 bakarrik ez da alemana orokorra

    guru
    Parte-hartzailea

    nire emazteak bigarren astea Istanbuleko hizkuntza zentroan amaitu du eta orain oso pozik dago. Joan nahi duen jendea bada, Bakırköy gomendatzen dizut.

    netalman arabera
    Parte-hartzailea

    HANIM HANIM ASIYE BAINA ORAINDIK IKASTAROAK BILATU ETA INFORMAZIOA LORTU!

    guru
    Parte-hartzailea

    Andre asiye nork ulertzen ez duen? Komedia edo komedia serioa

    netalman arabera
    Parte-hartzailea

    :) :) :)

    guru
    Parte-hartzailea

    Orain zerbait ikasi duzula uste al duzu? Ez daukat lanik, ikastaroan izena eman nuen, baina zurekin ari naiz.
    Hori da zu guztia. Zentzugabekeriak esaten ari zara. Jainkoari eskerrak nire izena ez da Asiye, hemen nire izena erabiliko bazenu gauza okerragoak idatzi nezakeelako!

6 erantzun erakusten - 1etik 6ra (6 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.