Alemana hitzak memorizatzeko

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    rtstxnumx
    Parte-hartzailea

    Denek dute modu desberdinak hitzak buruz ikasteko. Esan diezadat nirea kontatzen. Agian lagun batek lan egingo du. Ez dut izenengatik egiten, izenak buruz ikastea erraza da, egunean topatutako gauzak galdetzen eta etengabe begiratzen duzunean artikulurik gabeko hiztegia dagoeneko osatuta dago.

    Lagun baten gomendioz hasi nintzen, hitzak saltzen direla esan zuen eta hasieran nire izenerako baliagarriak diren gauzak idatzi behar nituela esan nuen. Lehenik eta behin, aditza idazten dut, horretarako paper txikiak prestatu nituen. Atzealdean, komunztadura singularreko hirugarren pertsonan idazten dut eta aditza hirugarren eran. Ezin izan da bigarren bertsioa erabili, nahikoa da oraingoz Alemanian egin dudala esatea. Esanahia azpian idazten dut eta ez da erraza ahaztea esanahia idatzi ondoren hitz horri buruzko esaldi bat idazten baduzu, edozein dela ere. Lehen aldiz prestatu nuenean, ez nituen esaldiak idazten eta memoriatik erraz ezabatzen dira. Aipatu nahi nuke lehenik eta behin aditz irregularrekin hasi nintzela. Egunak pasa ahala, gogotsuago egongo zara ingurunean esandako hitzak memorizatzen dituzun hitzak direla.

    Urtebetez klase partikularrak hartu nituen Turkian nengoela.Jainkoak bedeinkatu nire irakaslea, oso ona izan zen.Oso ona zen urtero Alemanian 1 hilabete igarotzea eta hizkuntza aldakorra nola moldatzea azaldu zuen. Baina Alemaniara etorri nintzenean, berriz a3-a1tik hasi nintzen. Hemengo irakasleek Turkian baino espresio estilo ezberdina dutelako. Entretenigarria eta logikoa iruditzen zait. Hala ere, ezin da 2 urterekin ama hizkuntza gisa ikasi. Hau diot mediku hautagai gisa :) Nire lagunak 4 urte daramatza hemen ikasten eta hitzaldiak eta mintegiak ere ematen ditu ingeniari gisa. DAF ia akatsik gabe gainditu zuen, baina berak ere beti esaten du gabeziak ditudala :)) ama hizkuntzaren modukoa ez dela inoiz izango dio... a, gu ere horrela izan arren, gabeziak bagenuen ere.

  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.