German Training Set Gure produktu berria - LEHENENGOA eta BAKARRIK Turkian!

> Foroak > Almancax Produktu eta Zerbitzuei buruzko albisteak eta iragarkiak > German Training Set Gure produktu berria - LEHENENGOA eta BAKARRIK Turkian!

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    EGUNERATZEA: PRODUKTU HAU SALGAI ITXI DA
    GOOGLE PLAY MARKATIK NAHI BADUZU, E-LIBURU GISA EROS DEZAKEZU
    EGIN KLIK HEMEN EROsteko: https://play.google.com/store/books/details?id=o7RUDwAAQBAJ


    GURE PRODUKTU BERRIA ATERA DA!
    LEHEN ETA BAKARRIK TURKIAN!

    aleman-liburua.png

    HASI DEUTSCH A1 – ALEMANERAKO TESTU-LIBURUA
    TURKIAREN LEHENENGO ETA APLIKATUTAKO ETA BAKAR TURKIAR ALEMANIAREN Esposizioko TESTU LIBURUA
    DENBORA BERDINEAN
    TURKIAREN LEHENENGO ETA BAKAR TURKIAREN LIBURUA ANOTATUTAKO A1 AZTERKETA PRESTAKETA
    LANBIDE IRAKASLE IRAKASLEAK AHOTSI ZIREN

    GOOGLE PLAY MARKATIK NAHI BADUZU, E-LIBURU GISA EROS DEZAKEZU
    EGIN KLIK HEMEN EROsteko: https://play.google.com/store/books/details?id=o7RUDwAAQBAJ

    GUZTIZ GURE ALEMANIAREN IKASGAIAREN LIBURUAREKIN 4 BIDEKO APLIKAZIOA EGITEKO
    IRAKURTZEKO ARIKETEKIN IRAKURRITAKOA ULERTUKO DUZU
    ARIKETA IDAZLEEKIN, NAHI DUZUNA IDAZTEN DUZU
    ENTZUTEKO ARIKETEKIN ENTZUTEN DUTENA ULERTUKO DUZU
    EROSO MINTZATUKO DUZU MINTZAKO ARIKETEKIN

    OSO Epe LABURREAN ALEMANA HITZ EGIN, IDATZI ETA ULERTU DEZAKEZU


    Baliabide bikaina ikasleentzat, alemana ikasten dutenentzat, turismoaren industrian lanean ari direnentzat, denbora gutxian alemana ikasi eta ulertu nahi dutenentzat, entrenatzaileentzat eta familia familia elkartzeko a1 azterketarako prestatzen ari direnentzat.

    • Gure Alemaniako ikastaro liburua (Start Deutsch A1) lehenengo inprimatze itsatsia da.
    • A4 paperaren tamaina gutxi gorabehera.
    • 100 orrialde.
    • Inoiz ikusi dut zer eginbide hau guztiz ezartzeko asmoa duten eta Turkiako lehena eta bakarra da.
    • Gure liburuko alemanezko esaldi guztiak irakasle profesionalek adierazi zituzten.
    • Gure liburua alemaniar hezkuntzako DVD eta alemanezko word cards opari bat da.
    • Alemaneko ikasgaiak hutsetik hasten dira.
    • A1 mailako gai guztiak modu argi, ulergarri, praktiko eta eredugarrian ematen dira.
    • Ikus-entzunezkoek lagunduta.
    • Irakurketa ulermen ariketak, idazketa ariketak, entzuteko ulermen ariketak eta mintzamen ariketak asko estaltzen dira.
    • Liburuaren eta DVDaren langileek aurrerapen handiak egingo dituzte irakurketaren eta entzumenaren ulermenean, idazketan eta mintzamenean.
    • A1 azterketaren zati guztietarako ikasgai bereziak, esaldi prestak eta ariketak daude (inprimakia betetzea, zure burua aurkeztea, parte entzutea, gutunak idaztea, esaldi sublimeak, irakurketa ulertzea, galderak egitea, erantzutea, etab.).

    1.jpg

    alemana-liburua1.png

    alemana-liburua2.png

    alemana-liburua3.png

    alemana-liburua4.png

    alemana-liburua5.png

    alemana-liburua6.png

    alemana-liburua7.png

    alemana-liburua8.png

    alemana-liburua9.png

    alemana-liburua10.png

    Bis Zoom Ende
    Parte-hartzailea

    Prezio honengatik, entrenamendu multzo hau oso polita da. Eskerrik asko zure ahaleginagatik…

    fuk_xnumx
    Parte-hartzailea

    Muharrem anaia, medikuarengana iritsi zara berriro :)

    netalman arabera
    Parte-hartzailea

    Almanxek berriro ere bere aldea erakutsi zuen zerbitzu zoragarri eta paregabe batekin.

    Liburu hau baliabide bikaina da alemana ikasi nahi dutenentzat ikastaro batera joan edo horrelako aukerarik ez dutenentzat, eta oso erabilgarria da ikastaroetara joan ezin dutenentzat. Azterketa oso erraz prestatu dezakezu baliabide hau etxean. Bere prezioa eta balioa izateaz gain, DOAKOA da, LORTU BEHAR DUT, AZTERKETARAKO EROSOA PRESTATU!

    erdiko eremua
    Parte-hartzailea

    Produktu hau erosi nahi dut, Istanbulera iristeko zenbat denbora behar den galdetzen diot nire buruari.

    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    2 egun barru dator.
    Argazkiak denbora gutxian kargatuko dira barruan galdetzen duten lagunentzat.

    saaleskoa
    Parte-hartzailea

    lotsati polita :)

    saaleskoa
    Parte-hartzailea

    Agindu eta joan nintzen: zopa:

    DVDak eta txartelak erosi ditut aurretik
    Alemana ikasten ari naiz lehenengo aldiz
    DVDa nahiko oinarrizkoa zen
    Hau ere erabilgarria izango dela espero dut
    Jainkoak bedeinka ezazue lagundu zutenak

    erdiko eremua
    Parte-hartzailea

    Ikus dezagun, agindu nuen, Alaren baimenarekin, saia gaitezen ikasten alemaniar hizkuntza oso-osorik dagoela, nahiz eta hau ez den burua, baina ez dago amore emateko. ;D

    Almanx gunean fidatzen naiz eta ez diot inori horrelako produkturik eta aurreko produktuei ematen. Jainkoak benedika dezala, espero dut bakoitzak bere zatia lortuko duela eta berriro ikusiko dugula ..

    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    Irudi batzuk liburuaren orrietatik erantsita daude.

    saaleskoa
    Parte-hartzailea

    atxikita dagoen lekuan

    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    Lehenengo mezura

    saaleskoa
    Parte-hartzailea

    Pozik nago ahots off atalarekin
    belarriak ezaguna izan behar du

    liburua espero dugu
    Kartak igorritako azken txartelen berdinak edo desberdinak al dira?

    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    Kartak berdinak dira, 23, ondo A1rentzat. ;)

    saaleskoa
    Parte-hartzailea

    berdin dio, izan berdin
    lanean norbaitentzat eta etxean norbaitentzat lan egiten dugu: jaja:

    saaleskoa
    Parte-hartzailea

    nire karga ez da etorri: zopa:
    4-5 egun pasa direla uste dut

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (23 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.