german chat site

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Tutay
    Parte-hartzailea

    bai sartu nintzen baina inork ez dit nirekin hitz egiten :-
     
    Uste dut zertaz ari den esan zutela; Dama dibertigarria zen jendeak ezagutzen ez duen hizkuntza batean solastea. ;D ;D

    yazyagmuruxnumx
    Parte-hartzailea

    Beraz, turkan ugarirekin iritsiko zara, denborarekin, hitz eginez edo idatziz ikasiko dugu.

    Tutay
    Parte-hartzailea

     
      Arrazoi duzu, baina hainbeste hitz egiten dute ezen nire itxaropena bertan behera uzten dut! Alemaniera ikasteko saio hauek hilabete batzuk iraungo dute. :-
      nahikoa da, orain hitz egin nahi dut ;D

    seytanxnumx
    Parte-hartzailea

     
      Arrazoi duzu, baina hainbeste hitz egiten dute ezen nire itxaropena bertan behera uzten dut! Alemaniera ikasteko saio hauek hilabete batzuk iraungo dute. :-
      nahikoa da, orain hitz egin nahi dut ;D

    Bai, nik ere horrela hitz egin nahi dut, horrela borrokatzen baduzu
    Nire estresa guztia kendu nahi dut orain
    boleeeeeeeeeeeeee
    ich bin deabrua
    boööööööööö
    666
    zerbait  ;D
    gero ich bin ein türke
    Gaiari buruz jakingo bagenu zin ​​egiten dut, beti jarraitzen dut asko esaten. :)

    yazyagmuruxnumx
    Parte-hartzailea

    Zorte on, espero dut gertatuko dela, anaia, ez kezkatu.

    Tutay
    Parte-hartzailea

    the devil du bist sehr komisch. ;D ;D

    ich auch…
      Alemana ikasiko dut, beraz, 2 egunez hitz egingo dut nazioa egiten ariko banintz bezala.
    utzi jendeari nola berriketan aritu ... denak itzuliko dituzu carpmisara ;D ;D

    yazyagmuruxnumx
    Parte-hartzailea

    Turkan Neska erabakigarria dirudizu, ziur nago, ziur nago aleman honetan ziztatuko duzula, anaia.

    aybastili ekrem
    Parte-hartzailea

    Hizkuntza hau Alaren baimenarekin konpondu dezakegula uste dut. Gune honi zertxobait gehiago eman eta gune horri geure buruari zerbait gehitzen badiogu, zergatik ez beraiek bezala hitz egin. Zer falta zaigu?

    Nazira
    Parte-hartzailea

    :)

    Tutay
    Parte-hartzailea

    ya ich möchte bisey sagen: D esteka honetako guztiek alemanez hitz egiten dute ..
      Gehienak Suitzakoak dira? Dagoeneko badakit erdizka.. ;D

      Leku hau ez dela niretzat erabaki nuen ;D ;D

    aybastili ekrem
    Parte-hartzailea

    turkan ez dakit zer gaik nahastu zaituzten. Hemen idatzi duguna, gune administratzaileek jarraitzen dutela uste dut. Akatsen bat baldin badago, dakitenek zuzentzen ari dira dagoeneko.
    ?

    Tutay
    Parte-hartzailea

    Zertan okertu zinen ..
    Badakizu, Yazyaguruk esteka bat eman zuen gai honen hasieran?
    Gunearekin loturarik ez duenaz ari naiz!
                                            kein arazoa ondo dago.  ;)

    aybastili ekrem
    Parte-hartzailea

    entschuldigung Sie bitte! :-[

    Tutay
    Parte-hartzailea

    Das ist Egal! ;)

    yazyagmuruxnumx
    Parte-hartzailea

    Turkanek arrazoi du, baina suitzarrek satin germanetik datorren hizkuntza erabiltzen dute, beraz, denak alemanez hitz egiten dute, alemanez hitz egiten saiatzen dira beraiekin alemanez erantzungo dizute, ok ere bi txori jo dituzu zirriborro txar batekin punturako bidea aurkitu eta hizkuntza hori urrunetik ezagutzen baduzu, nire anaia pertsona batek bi hizkuntzak existentzia guztiz desberdina dela esan nahi du  ;D

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (46 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.