A1 German Reunion azterketaren esperientziak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    mavigece
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak

    Asteburuan familia elkartzeko a1 azterketa egin behar duten ikasleei irakasten diet. eta galdetu nion a1 azterketaren aurretik
    Galderak edo gaiak sartzen eta gogoratzen al ditu inork? Nire ikasleei gehiago lagundu nahi diet ..
    Mila esker aldez aurretik…
    lagunok hemen, partekatu ditzagun azterketaren eta azterketaren ondorengo esperientziak.

    zerua
    Parte-hartzailea

    Kaixo, gau urdina Azterketa honetarako ikasleak prestatzen ari naiz, galdera bera bilatzen ari naiz eta orain arte ikasi ditudan galderak start 1, hören (richtig oder falsch), sprechen eta txartelak banatzen dira liburuan 3-4 laguneko taldeak eta haiei buruz hitz egiteko eskatu zuten. Informazio gehiago badut edo bazara, partekatu mesedez, etorri lasai

    mavigece
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko, gorrotoaren gaiari buruzko zintak eta galderak ditut. Nahi izanez gero, zinta zein liburuxka bidal ditzaket. Jakina, badago oso ondo dakizun zerbait, azterketa orduak alditan aldatu egiten direla. hala ere, liburuxka eta zinta honek irakaslearengana gidatu zaitzake. Ikasleak prestatu ditzakezu galdera desberdinak modu berean eginez.

    mel _-_ hilabetea
    Parte-hartzailea

    Kaixo, urriaren 31n egin nuen azterketa eta gainditu egin nuen. Zuk galdera bat egiten diozu eta berak galdera bat bidaliko dizu, gero beste txartel baten inguruan galdetuko zaizu, haren arabera egiten dut cvp, gero irabaziak daude berriro

    mavigece
    Parte-hartzailea

    Kaixo Mel_ay Mila esker zure partekatzeagatik. Azterketa gainditu duzula espero dut. Eta arrazoia duzu, egoera oso zaila da, zoritxarrez.
    Eskerrik asko berriro partekatzeagatik...

    faltan botatzen dut
    Parte-hartzailea

    slm Ezin izan dut hasiera liburu bat aurkitu, non lor dezaket, azterketa honetarako prestatzen ari naiz eta oso egoera zailean nago.

    erdem_xnumx
    Parte-hartzailea

    lagunak, neure burua prestatzen ari naiz, baina ahal dugun neurrian lan egin behar dut, ez dezagun gehiegi izutu eta denbora guztian egin behar dugu.

    ((^ SeMa ^))
    Parte-hartzailea

    lagunak, bihar egingo dut azterketa :(() :(:(:(

    seiblossstill
    Parte-hartzailea

    lagunak, bihar egingo dut azterketa :(() :(:(:(

    nire laguna 1. zergatik ez zenuen galdetu oraingo arte bihar zer geratzen den hemen
                  2. zer ikasi nahi duzu azterketari buruz
    lagundu dezagun zein den nahi duzun adibidea galdetzen

    ((^ SeMa ^))
    Parte-hartzailea

    Egia esan, badakit zer etorriko zaidan azterketan, baina entzun nuen ikasi nahi ditudan irakasleak azterketan laguntzen ari direla edo hori eskatu dudan arrazoia ikasleei bakarrik laguntzen dietela da.

    seiblossstill
    Parte-hartzailea

    Egia esan, badakit zer etorriko zaidan azterketan, baina entzun nuen ikasi nahi ditudan irakasleak azterketan laguntzen ari direla edo hori eskatu dudan arrazoia ikasleei bakarrik laguntzen dietela da.

    nire laguna, ez nuen ikusi inori lagundu ziotenik, azterketaren lehenengo zatia, hau da, haen lesen schreiben, denbora asko falta zitzaidan guztira 65 minutuz. Ez dute gutunaren gaia azaltzen. turkieraz, esan iezadazu ere

    cetin03
    Parte-hartzailea

    Kurtsoa hasi berri dut, ikastaroa hasi berri dut, galderak zenbait gai dira, irakasleak horietako baten arabera irakasten ari dira.

    barmenoa
    Parte-hartzailea

    Kaixo, Hatay-eko Mbarmeno naiz.2 hilabete daramatzat prestatzen eta ikastaroa bukatzear dago.Arazoak ditut azterketa data lortzeko.Deitu urtarrilaren 7tik aurrera.Gainera, lagun batek azterketaren edukia zein den galdetu dit hau da. Goethe-k emandako azterketa-lagina emango dudan helbidean dagoenaren berdina da. Galderak desberdinak dira noski. Aldian behin, baina azterketa-sistema eta galdera-formatuak berdinak dira. Goethe-k ezin du honetatik haratago joan. Lasai egon. , azterketa lagin hau zure gidari izan daiteke.Familia elkartzeko azterketaren atalean klik egin www.almanyagocyasasi.com helbidean edo ( http://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm.  ) Idatzi hau zuzenean eta azterketaren lagin bat jasoko duzu. Helbide honek behar duten lagun guztiei laguntzea espero dut. Ai, eta ahaztu baino lehen, Goetheren A1 liburua eros dezakezu hortik, Alemaniako liburu-denda bat dago 20 metro eskasera. institututik.Galdetu institutuko informazio saileko funtzionarioari, bihar berehala deskribatuko du, oso gertu dago. .zorte on guztioi.Norbaitek informazio berria badu, partekatu...!!!

    barmenoa
    Parte-hartzailea

    https://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm  Orrialde hau irekitzen denean, egin klik Modelsatz-en, azterketaren 4 atal guztien adibide zehatza hemen dago...

    zerratzailea06
    Parte-hartzailea

    Lagunak, gaur Hasi 1 azterketa egin dut.98 punturekin gainditu dut... Ez da beldur izateko azterketa.Agiriak bilatu eta behar diren gauzak ikasi. Zorte on guztioi...

    seiblossstill
    Parte-hartzailea

    Lagunak, gaur Hasi 1 azterketa egin dut.98 punturekin gainditu dut... Ez da beldur izateko azterketa.Agiriak bilatu eta behar diren gauzak ikasi. Zorte on guztioi...

    zorionak lagun, bravoo, puntuazio bikaina lortu duzu, beraz ez dut ulertu gaur nola egin duzun azterketa eta emaitza ikasi duzu goethek egun berean ematen ez duelako

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (3,074 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.