Alemana% 100 hitz iraunkorra memorizatzeko, ehunka hitz aleman memorizatu

> Foroak > Ikaskuntza aktiboa eta Alemaniako Word Memorizazio metodoak > Alemana% 100 hitz iraunkorra memorizatzeko, ehunka hitz aleman memorizatu

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    strongmist da
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak
    Neure burua pentsatu eta aplikatu nuen metodoa partekatu nahi nuen eta% 100eko arrakasta lortu nuen.
    Hizkuntza ahaztu egiten dela diote, baina arrazoi batzuengatik ez da galdetzen zergatik ez den ama hizkuntza ahazten.:)
    Hemen ez dago gauza bakarra errepikapena denik, bi memoria mota daude gizakietan, etengabea baina jarraia, epe laburreko eta epe luzeko epe luzeko memorizazioa berriro pasatzen da.
    Lehenik eta behin, A1 azterketa egin nuen norbait eta Alemanian familia elkarretaratze batekin bizitza hasteko asmoa nuen, janari ingeniaria naiz, duela 15 egun 89 puntu irabazi nituen, baina aurreko azterketa 54 izan zen nire faltagatik hiztegiaren.
    Dena den, lanaren funtsa da egunero 14 hitz aurkitzea (adibidez, A1 A2 B1 liburuetatik, hurrenez hurren) eta aldizka gure koadernoko alde batean idaztea eta koadernoko atzeko aldean idaztea, hitzak hitz egiten duen lekuan esanahirik ez izatea, eta egunero hitz berdinak errepikatzea esanahiari begiratu gabe.Hitzen hiztegia sortuko da.
    Orain 1000 hiztegi baino gehiago ditut eta errepikatzen ditudan hitzen esanahia ere ez dut pentsatzen eta oso erraza da errepikatzea ... eta hori noski gramatika erdia baino gutxiagorekin hitz egitean islatzen da, baita entzun eta idazten ere. .
    Sinets iezadazu, 2 urte barru, egunean ordu erdi igarota, 10000 hitz dituen ontziak ate asko irekiko dizkizu hizkuntzaren gaian eta zure bizitzako beste arlo batzuetan. Ez pentsa egunero 10000 hitz nola errepikatu.
    Oraindik jarraitzen dut, ideia bat eman ahal izatea espero dut.
    Zorte on

    slvia
    Parte-hartzailea

    Alemaniera ikasten ari naizenez, oso ondo partekatzen duzula uste dut, orain 14 hitz egingo ditut egunero, eskerrik asko partekatzeagatik (:

    saaleskoa
    Parte-hartzailea

    Saiatzea merezi du

    Rodolfo
    Parte-hartzailea

    Hizkuntza ikastea iraunkorragoa izan daiteke zenbait lan teknikorekin, esan bezala. A, guztiz aplikatuko bagenu :) Eskerrik asko partekatzeko.

    alicorak
    Parte-hartzailea

    yuppi:) yuppi:) yuppi:) yuppi:) eskerrik asko

    barrezka
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko, saiatuko naiz :)

    to reyyan
    Parte-hartzailea

    Ba al duzu loturarik edo zerbait? Zergatik ezin dut ikusi? ???

    shamata
    Parte-hartzailea

    Ba al duzu loturarik edo zerbait? Zergatik ezin dut ikusi? ???

    Lanaren funtsa da egunero 14 hitz aurkitzea (adibidea A1 A2 B1 liburuetatik hurrenez hurren) eta aldizka gure koadernoko alde batean idaztea eta koadernoko atzeko aldean idaztea, hitzak ez duen lekuan esanahi bat, eta egunero hitz berdinak errepikatzea esanahiari begiratu gabe.

    alicorak
    Parte-hartzailea

    tickoff:) tickoff:) tickoff:) yuppi:) yuppi:) txalo:) txalo:) txalo:) txalo:) txalo:) txalo:)

8 erantzun erakusten - 1etik 8ra (8 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.