Akkusativ eta Dativ ulertzeko moduak...

> Foroak > Alemaniako Ikastaroa eta Jakintzaren Bankua > Akkusativ eta Dativ ulertzeko moduak...

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    goraipatzen
    Parte-hartzailea
    Prestatu dudana ez da aurrekontu bat...
    Nik neuk prestatu nuen dena...
    Oker banago, nire lagunek edo gure irakasleak zuzentzea nahiko nuke...
    Nire helburua da ezagutzen ez duten lagunei laguntza bat ematea...

    ::) zure barnean Jainkoak bedeinka zaitzala Esan besterik ez::)


    33.jpg

    34.jpg

    35.jpg

    36.jpg

    37.jpg

    jentzsch2
    Parte-hartzailea

    Jainkoak bedeinkatu zaitu goratua ;)

    Ziur nago informazio hau laguntza handia izango duela honi buruz nahastuta dagoen jendeari. Orriaren esteka nire lagun bati bidali nion ere. ;)

    goraipatzen
    Parte-hartzailea

    Amen Timur, pozik nago lagundu ahal izan dudalako.. ::)

    fbsahin
    Parte-hartzailea

    eskerrik asko…

    memoria63
    Parte-hartzailea

    :) Kaixo nire laguna Yücel, oso ondo azaldu duzu, eskerrik asko 😮 :o.Galdera bakarra daukat eta oso pozik egongo nintzateke lagunduko badidazu.Non jartzen dira beti izen hauek esaldian? aditzaren ondoren edo aurretik?Hau da, über, nach, auf, an, von these ( Nola erabil dezaket esaldi batean dersen hitzarekin) edo (schreiben) Ezin izan dut ulertu nola erabili, eskerrik asko. aldez aurretik. :)

    goraipatzen
    Parte-hartzailea

    :) Kaixo nire laguna Yücel, oso ondo azaldu duzu, eskerrik asko 😮 :o.Galdera bakarra daukat eta oso pozik egongo nintzateke lagunduko badidazu.Non jartzen dira beti izen hauek esaldian? aditzaren ondoren edo aurretik?Hau da, über, nach, auf, an, von these ( Nola erabil dezaket esaldi batean dersen hitzarekin) edo (schreiben) Ezin izan dut ulertu nola erabili, eskerrik asko. aldez aurretik. :)

    ace memoli laguna,

    Taulen moduan eman ditut aurretik, ez dakit, begiratu al duzu?
    Bilatzen ari zaren gai hau bertan dago... (ikus beheko taula).
    2. $ IC)
    https://www.almancax.com/forum/index.php?topic=4101.msg23704#msg23704

    selimistan
    Parte-hartzailea

    Jainkoak bedeinka zaitzala, denek ulertzeko zailtasunak dituzten gaia

    goraipatzen
    Parte-hartzailea

    Jainkoak bedeinka zaitzala, denek ulertzeko zailtasunak dituzten gaia

    Amen, gu guztion partetik...

    nahur
    Parte-hartzailea

    Beno, hau esango dizut, zenbat urte daramatzat Suitzan eskolara joaten, zuk deskribatutakoaren antzekorik ez dut inoiz ikusi.Jainkoak bedeinka zaitzala eta eskerrik asko zure esku eta garunagatik.

    Achten Sie
    Parte-hartzailea

    Ene Yukuk anaia maitea, hau apur bat zaila izango da hasiberrientzat, baina denek zailtasunak dituzten gaia da, alemaniarrek ere zailtasunak dituzte beren gramatika ulertzeko. Dena den, eskerrik asko hala ere, Jainkoak bedeinka zaitzala...

    goraipatzen
    Parte-hartzailea

    Ene Yukuk anaia maitea, hau apur bat zaila izango da hasiberrientzat, baina denek zailtasunak dituzten gaia da, alemaniarrek ere zailtasunak dituzte beren gramatika ulertzeko. Dena den, eskerrik asko hala ere. Jainkoak bedeinka zaitzala...

    Bai, apur bat horrela izan zela uste dut... Beraz, dei diezaiogun A2

    aurretik
    Parte-hartzailea

    esker

    Kaşüstü
    Parte-hartzailea

    Orduak behar izan ziren prestatzeko, badakit antzeko bat prestatu nuela.
    Pertsona on eta lagungarri batek bakarrik egin dezake hori kasualitatez.
    Jainkoak bedeinka zaitzala.

    goraipatzen
    Parte-hartzailea

    Orduak behar izan ziren prestatzeko, badakit antzeko bat prestatu nuela.
    Pertsona on eta lagungarri batek bakarrik egin dezake hori kasualitatez.
    Jainkoak bedeinka zaitzala.

    Bai, pixka bat behar izan nuen, baina nire helburua zerbait partekatzea da... :D :)

    maitasuna_eta_jainkoa
    Parte-hartzailea

    kaixo lagun, benetan eskerrik asko, zerbait polita prestatu duzu, baina zerbait gaizki dago hemen, gela DER TURISTIKA DANKT DEM BEAMTE FÜR DIE HILFE

    maitasuna_eta_jainkoa
    Parte-hartzailea

    NOT DER TOURIST DANKT DEM BEAMTE FÜR DIE HILFE (DER TOURIST DANKT DEM BEAMTEN FÜR DIE HILFE)

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (48 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.