A1 ikastaroaren nahasmena; 20 egun eta 80 orduko bermearen zoramena...!!!

> Foroak > Alemana eta alemana alemana A1 Familia Konbinazio Ikastaroak > A1 ikastaroaren nahasmena; 20 egun eta 80 orduko bermearen zoramena...!!!

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    aser_xnumx
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunok, Interneten a1 azterketarako ikerketa egiten hasi nintzen.
    A1 ziurtagiria jaso eta ikastaroetara joandako lagunak... Erakunde hauek egia esaten ari dira beren aldarrikapenekin, lor al dezakete?
    Alfabetotik abiatuta, egunero ordu erdiz alemanez ikasten hasi nintzen.Nire gogoa 20 eguneroko ikastaroaren taktikak ikastea da, nolabait esateko.
    Mesedez, partekatu gaiaren inguruko iritziak.

    eskerrik

    aser_xnumx
    Parte-hartzailea

    Lagunen gaia eguneratuta dago.

    aser_xnumx
    Parte-hartzailea

    Mesedez, partekatu zure esperientziak lagunekin.

    Eskerrik asko…

    to reyyan
    Parte-hartzailea

    Zure ahaleginaren eta determinazioaren araberakoa da hori. Jakina, prest bazaude, zure ikastaroan lagunduko dizu. Ikastaroak A1 azterketaren formatua irakatsiko du eta probako azterketa bat emango du. Jarraitu hitz asko ikasten. Adibidez, hartu koaderno txiki bat eta idatzi alemanezko hitzak turkieraz. Eraman koaderno hau zurekin uneoro eta begiratu etengabe. Gutun laginak daude dagoeneko gunean, lortu informazioa hortik. Goethe Institutuak azterketen laginak ditu. Ziurtatu egiaztatzea. Onura handia izango duzu honetaz. Esteka ematen dizut. Zorte on.
    https://www.goethe.de/lrn/prj/pba/bes/ft1/mat/trindex.htm

    aser_xnumx
    Parte-hartzailea

    Kaixo, eskerrik asko zure interesagatik.

4 erantzun erakusten - 1etik 4ra (4 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.