5 hilabete eta erdi pasa dira. Nire alabari ez zioten eperik eman

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    kaank06
    Parte-hartzailea

    Ankaran bizi den alaba ekarri nahi nuen nirekin, orain 17 urte ditu eta bi hilabete barru 18 izango ditu.
    Ez dakit nola jarraitu
    Ankarako Familiennachzug-eko kontsulatutik 5 hilabete eta erdian ez dut nire alabarentzat eperik jaso.Bi hilabete geroago, nire alabak 18 urte beteko ditu eta oraindik ez dago berririk.Bi aldiz idatzi nion finantzak bizi naizen Ausländerbehörde-ri, atzo alabaren pasaportea kopiatzeko eskatu zidan.
    anwalt gorde behar dut nire alabarentzat
    Gure eskaera data garrantzitsua al da edo nire adinagatik emango duten epearekin kezkatuta nago, zer egin behar dut?
    Gai honi buruz benetan dakienak erantzun dezake?

    kaank06
    Parte-hartzailea

    Ankaran bizi den alaba ekarri nahi nuen nirekin, orain 17 urte ditu eta bi hilabete barru 18 izango ditu.
    Ez dakit nola jarraitu
    Ankarako Familiennachzug-eko kontsulatutik 5 hilabete eta erdian ez dut nire alabarentzat eperik jaso.Bi hilabete geroago, nire alabak 18 urte beteko ditu eta oraindik ez dago berririk.Bi aldiz idatzi nion finantzak bizi naizen Ausländerbehörde-ri, atzo alabaren pasaportea kopiatzeko eskatu zidan.
    anwalt gorde behar dut nire alabarentzat
    Gure eskaera data garrantzitsua al da edo nire adinagatik emango duten epearekin kezkatuta nago, zer egin behar dut?
    Gai honi buruz benetan dakienak erantzun dezake?

    Inork ba al du gaiari buruzko informaziorik?

Erantzun 1 erakusten (1 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.