3 urteko bizilekua urtebeteko baliogabetzearen ordez

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    Lehen esan dizut. Nire emaztearekin Alemanian 6 urtez bizi ondoren, etxetik alde egin nuen. Etxetik irten baino 12 egun lehenago luzatu nuen emaztearekin saioa, nahi zuten guztia zuten arren, 3 urteko egoitza eman zidaten. Etxetik irten nintzen, nire emazteak gutun bat idatzi zuen atzerritarren bulegora, Alemaniarako ezkondu nintzela idatzi zuen... Dena den, ez zidaten bizileku txartela ematen, ikerketa egiten ari ziren. Emandako fiktionsbescheinuguna amaitu baino 10 egun lehenago abokatuarengana joan nintzen, abokatuak 1.500 euroren truke zainduko zuela esan zuen. Ausardiaz itxaroten hasi nintzen azken egunera arte. Azken 2 egunetan, epe bat eman zidaten eta berriro argazki bat eskatu zidaten. Berehala ulertu nuen 3 urteko saioa bertan behera dagoela eta orain ezkontidearen saio berri bat emango dutela. Hala izan zen.Urtebeteko saio independente bat lortu nuen.
    Nire galdera da, beste urtebetez luzatuko al da urte honen amaieran? Noiz lortuko dut mugagabe? Edo alemaniar herritartasuna lor dezaket?

    Monte Kristoren kondea
    Parte-hartzailea

    Urtebeterako salbatu nauzu anai, espero dut egunen batean zu bezala libre izango naizela. Ez dago egunik mehatxatzen edo iraintzen ez nautenik.

    of Nesibe
    Parte-hartzailea

    Uste dut ofizial gogaikarri batekin topo egin duzula, horregatik. Bestela, beren ekintza barregarrien ondorioz, merezi duzun zerbait kendu eta beste zerbaitekin ordezkatzen dute. Arraro…

2 erantzun erakusten - 1etik 2ra (2 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.