Alemania edo Turkia 2015ean???

> Foroak > Cafe almancax > Alemania edo Turkia 2015ean???

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    egelixnumx
    Parte-hartzailea

    Lagunek etengabe eztabaidatu zuten gaia, baina badakit Alemanian bizi garen ordu-zona eguneratu edo Turkiako nire teilatua abantailatsuago bizi nahi dudala uste duzula. Zure buruarekin zintzoa izan eta horrela erantzutea nahi dut. Benetan bizi dugun egoera islatzen badugu, agian aurreiritzi batzuk suntsituko ditugu. Jende asko dago foroan, bisa prozesuan izandako poza eta bisatua lortu ondorengo etsipena.
    Alemanian bizi direnek eta zorigaiztokoak direla diotenek arrazoi dute???
    Edo Alemaniara joan eta han salbazioa ikusteko gogotsu daudenak ezta???

    1963
    Parte-hartzailea

    Kaixo, gai on bat ireki duzu.Noski, alde bietatik alde onak eta txarrak daude.Noski, alde onak eta txarrak aldatu egiten dira pertsona batetik bestera.Kontatuko dizut nola gertatzen den hau, zer ikusi dudan niregandik eta horietatik. nire inguruan.Orain, Turkian diplomadun lanbiderik ez baduzu edo hemen baliozko lanbiderik ez baduzu, hemen jasoko duzun soldata gutxi gorabehera ziurra da, profesionala bazara.Ez baduzu. lana izatea, ezagutzen den bezala, Turkiako sektore askotan, lehentasuna ez da diploma izatea, lana ezagutzea baizik.Hemen, lehentasuna kontrakoa da, diplomatura bilatzen dute eta gero lanbidean trebetasuna. Diplomarik ez baduzu, izan nahi duzun bezain trebea, ez da garrantzitsua zure lanean.Ikastaroan ezagutzen nuen lagun bat daukat, Turkiako oinetakoen fabrikazioan ari zen lanean, bere soldata ona zen aurretik. hona etorri zen, ez zuen ikerketarik egin. Zergatik ez zuen ikerketarik egin galdetu nionean, esan zidan: "Lan al dezaket han lan honetan? Orain ez dago nire lana hemen egiteko aukerarik". , "Zergatik ez duzu ikerketarik egin?" Esan zuen: "Bai, nik ere asko entzun dut egoera hau. Jendeak oso ondo deskribatzen du leku hau, badirudi nonahi dagoela hemen. " Ez dago horrelakorik. lana eta soldata oso ona.Noski, ez da langabezian daudenentzat edo diplomaturarik ez dutenentzat bakarrik.Noski, balio duen lanbidea bada ere, zailtasunak daude.Beraz, ulertzen duzunez, hasten ari zara. zure bizitza hutsetik.Hona etorriko diren lagun berriei nire aholkua hauxe da: lan ona eta soldata ona badituzu Turkian, eta hemen zure ezkontideak ez badu lan oso ona edo hemen lan egiten ez badu, ez traba egin. zure errutina.Hemengo bizitza soziala oso txikiagoa da Turkiarekin alderatuta, beraz, bizimodu monotonoa itxaroten zaitu, etxeen alokairuak altuak dira.Hemen lan egingo dituzun lan gehienak azpikontratazio enpresen bidez izango dira, eta hori ez da ona.Errentaren gaineko zergak ere oso altuak dira. , kenkari asko izango dira jasotzen duzun soldatan.Noski, zure diru-sarreren araberakoa da hori, zure ezkontideen lan-egoeraren arabera.Noski, hauen alderdi onak daude, horietako askotan behintzat, zuk asteburuko oporrak, urteko oporrak, Turkian baino janari eta edari gehiago izango ditu.Kotxeen prezioak Turkia elektronikoak baino merkeagoak dira.Gauza bat ere badago: lanbidea duten bi pertsonak hemen lan egiten badute, Turkian baino diru-sarrera hobeak lortuko dituzte. Idatzi dudana laburbilduko banu, Alemania edo Turkia, jakina, hauek zehazten dituzten faktoreak daude, hauek aldatu egiten dira pertsona batetik bestera, bakoitzak bere egoera baloratuko du, azken finean, ikusitakoa idatzi dut. 
    Egia esan, idatzi baino lehen pentsatu nuen, ez duelako inporta hona etorriko direnentzat, jende askok hona etorri baino lehen hodeietan bezala sentitzen delako. Esan zer nahi duzun. galdetu iraganeko gertatzen tabiikii mezua egingo du, beraz, zure ametsen kalmiy edozer zure eskaera bilduko dut etorkizuneko lagunak ez dabiltza ametsen munduaren azterketatik haien kolapsoaren ondoren esango duzu, zergatik joan zinen hara ozaman nire faktorerik handiena esim hemen nire lanbide ona izatera etorri naizenean eta lanbidea Turkian egitea zaila dela noski nire Hemen baliozko lanbide bat izateak damutzen duzula esaten baduzu, azken finean, bide bat aukeratu genuen, min egingo nuke damutuko bagina. Landu behar dut.
    Ez nuen lagunen gaiarekiko axolagabe izan nahi, nahiz eta ez nekien nire idazketa garrantzitsua ez zela, baina idatzi nahi duten bezain laster jakingo duten lana da, nire betebehar humanitarioa bete dut.

    egelixnumx
    Parte-hartzailea

    Oso ondo idatzi duzu. Ba al dakizu non dagoen nire burua, senide oso hurbilak ditut bi herrialdeetan. Baina arrazoiren batengatik, denek elkarren bizitza miresten dute. Batek dio Dontzela Dorrea duzula, itsasoa duzula, besteak opor asko dituzula han, gasolina merkea, kotxe merkeak. Bi herrialdeak alderatzean, benetan oinarritu behar ditugun gaiak, paisaia naturalak edo oporretako autoak al dira? Nire lehengusuarekin gai hau eztabaidatzen dugunean, Alemanian bizi nahiko lukeela dio bere tesian. Nire seme-alaba askoz hobeto eta abantailatsuagoa da hiru hizkuntza dituen umea hazteko, estatuaren ekarpenak askoz hobeak eta abantailatsuagoak dira, noski, amaierarako beste gai batzuk gehitzen ditu, opor luzeak, kotxe merkeak, gasolina merkea, hau pizten duenean. modu, umeak unibertsitatera joan behar du eleaniztun hazteko.Prezioa 22 mila TL da urteko lehen hezkuntzarako.Esan zuen: "Nahi dut, ulertzen al nauzu?" Baietz esan nion, arrazoi duzu. Lehengusu horren anaia Alemanian bizi da. Odak esan zuen Istanbulekiko maitasuna, itsasoa eta bigarren mailako hiritartasun arazoa bertan bizi zuela, bizitza ez zela hain erraza eta danborraren soinua atsegina zela urrutitik. Eskubidea eman nion, esan nion, arrazoi duzu. Orduan gure artean istilu txiki bat izan zen, TR-ko nire lehengusuak esan zidan zergatik zuen arrazoia honela.BMW 30 ibilgailu bat erosi zuen 5.20 mila TLren truke.Haren 1998ko anaiak ere ibilgailu bera erosi zuen Alemanian 2000ko modelorako 1.600tan. €, orain esaidazu, esan zuen, justizia, urteak daramatzat lanean, gogor lan egin dut, gizonak soldata du.Auto bera erosi zuen eta nik 110 TL betetzen ditut, nire GLP depositua betetzen du. 30 €. Ez nekien zer esan, biak kezkatuta eta atsekabetuta daude. Bata bizitza errazago bizitzeak kezkatzen du, bestea aberriaren irrika, familiaren irrika eta bizi den herrialdean baztertuta dagoela pentsatzea. Biek uste dute bizi diren herrialdeko ekonomia txarra dela eta zorigaiztokoak direla. Nor da benetan zorigaiztokoa??? Zein da zuzena???

    to reyyan
    Parte-hartzailea

    Kaixo, gai on bat ireki duzu.Noski, alde bietatik alde onak eta txarrak daude.Noski, alde onak eta txarrak aldatu egiten dira pertsona batetik bestera.Nola gerta daiteke hau?Kontatuko dizut neuregandik ikusitakoa eta nire ingurukoengandik.Orain, Turkian diplomadun lanbiderik ez baduzu edo hemen baliozko lanbiderik ez baduzu, hemen jasoko duzun soldata gutxi gorabehera ziurra da, profesionala bazara. ez daukate lanik, ezagutzen den bezala, Turkiako sektore askotan, lehentasuna ez da diploma izatea, lana ezagutzea baizik.Hemen, lehentasuna diploma izatea da, gero lanbidean trebetasuna bilatzen dute. . Diplomarik ez baduzu, izan nahi duzun bezain trebea, ez da garrantzitsua zure lanean. Ikastaroan ezagutu nuen lagun bat daukat.Turkiako oinetakoen fabrikazioan ari zen lanean.Ondo pasatu zuen. soldata hona etorri baino lehen. Ez zuen ikerketarik egin. Zergatik ez zuen ikerketarik egin galdetu nionean, esan zidan: "Lan egin al dezaket han lan honetan? Orain ez dago nire lana hemen egiteko aukerarik". esan zuen: "Zergatik ez duzu ikerketarik egin?" Esan zuen: "Bai, nik ere asko entzun dut egoera hau. Jendeak oso ondo deskribatzen du leku hau, badirudi nonahi dagoela hemen. " Ez dago horrelakorik. lana eta soldata oso ona.Noski, ez da langabezian daudenentzat edo diplomaturarik ez dutenentzat bakarrik.Noski, lanbide balioduna bada ere, zailtasunak daude.Beraz, ulertzen duzunez, zaude zure bizitza hutsetik hastea.Hona etorriko diren lagun berriei nire aholkua hauxe da: lan ona eta soldata ona badituzu Turkian, eta hemen zure ezkontideak lan oso ona ez badu edo hemen lan egiten ez badu, nik egingo nuke. esan ez traba zure errutina.Hemengo bizitza soziala oso txikiagoa da Turkiarekin alderatuta, beraz, bizimodu monotonoa zure zain dago, etxeen alokairuak altuak dira.Hemen lan egingo dituzun lanpostu gehienak azpikontratazio enpresen bidez izango dira, eta hori ez da ona. Errenta zergak ere oso altuak dira, kenkari asko izango dira jasotzen duzun soldatan.Noski, hori zure diru-sarreren araberakoa da, zure ezkontideen lan-egoeraren arabera.Noski, hauen alderdi onak daude, badaude behintzat. horietako asko, asteburuko oporrak, urteko oporrak, Turkian baino janari eta edari gehiago dituzu.Kotxeen prezioak Turkia elektronikoa baino merkeagoak dira.Gauza bat ere badago: bi profesionalek lan egiten badute hemen, baino diru-sarrera hobeak lortuko dituzte. Turkia.Idatzi dudana laburbilduko banu, Alemania edo Turkia zehazten duten faktoreak daude, noski, hauek aldatu egiten dira pertsona batetik bestera, bakoitzak bere egoera ebaluatuko du, azken finean, ikusitakoa idatzi dut. 
    Egia esan, idatzi baino lehen pentsatu nuen edo ez, ez du axola hona etorriko direnentzat, jende askok hona etorri baino lehen hodeietan bezala sentitzen delako. Esan zer nahi duzun. galdetu iraganeko gertatzen tabiikii mezua egingo du, beraz, zure ametsetako edozein gauza hemen zure eskaera bilduko ditut etorkizuneko lagunak ez dabiltza ametsen munduaren azterketatik beraien kolapsoaren ondoren esango duzu, zergatik joan zinen hara ozaman nire faktorerik handiena esim hemen nire lanbide ona izatera etorri naizenean eta ogibidea Turkian egitea hain zaila izan dadin noski nire Hemen baliozko lanbide bat izateak damutzen duzula esaten baduzu, azken finean, bide bat aukeratu genuen, min egingo nuke damutuko bagina. Landu behar dut.
    Ez nuen lagunen gaiarekiko axolagabe izan nahi, nahiz eta ez nekien nire idazketa garrantzitsua ez zela, baina idatzi nahi duten bezain laster jakingo duten lana da, nire betebehar humanitarioa bete dut.

    Gai honi buruzko iruzkinak behin eta berriz idatzi ditut zure iritziaren parekoak. literalki idatzi duzuna. Zurekin nago gai honetan
    Iritzi bera dut. Ondo laburbilduta.

    1963
    Parte-hartzailea

    Gai honi buruzko iruzkinak behin eta berriz idatzi ditut zure iritziaren parekoak. literalki idatzi duzuna. Zurekin nago gai honetan
    Iritzi bera dut. Ondo laburbilduta.

    eskerrik asko zure pentsamenduengatik

    tugce_doerj da
    Parte-hartzailea

    Jakina, egoera jendearen itxaropenen eta bizi-mailaren arabera aldatzen da. Alemanian balio duen lanbide bat lortzeko adinako alemaniarra baduzu, noski Alemania hobea da. zergak altuak dira Alemanian baina estandarrak ere altuak dira. Alemanian bizitzea erraza eta erosoa da hizkuntza eta lana badago.

    sawr du
    Parte-hartzailea

    indioilar amaiera,
    Turkian oraindik gose naiz
    Hemen dena dirua da, estatuak lan egiten ez duenean nagikeria bultzatzen du ofizialki,
    Hemen ez dago abantailarik,
    Senar-emazteak lan egiten duten arren, lortzen duzun gehieneko dirua ez da 2500 baino gehiago, dagoeneko 1500raino iristen da. zergak altuegiak dira,
    guztiaren gaineko zerga
    jendea robotarekin konektatu zuten, robotak behiaren forman ezagutzen duzu, bızt bızt alde guztietatik jezten dute edonora zoazela,

    omerr34
    Parte-hartzailea

    Jakina, egoera jendearen itxaropenen eta bizi-mailaren arabera aldatzen da. Alemania, noski, hobea da Alemanian lanbide bat burutzeko adinako alemana baduzu. zergak altuak dira Alemanian, baina estandarrak ere altuak dira. Alemanian bizitzea erraza eta erosoa da hizkuntza eta lana badago.

    Alemaniako gertaera oso erraza eta laburra laburtu zenuen edozein motako indioilarrek.

    lambdawinner829
    Parte-hartzailea

    Alemania eta Turkia aukeratzea faktore ezberdinetan oinarritutako erabaki pertsonala da. Herrialde bakoitzak bere abantailak eta aukerak ditu. Jendearen esperientziak eta iritziak aldatu egiten dira, beraz, garrantzitsua da gogo irekia izatea. Garrantzitsua da pozik eta pozik sentituko zaren leku bat aurkitzea.

8 erantzun erakusten - 1etik 8ra (8 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.